donderdag 15 september 2011

Even voorstellen...

Hallo allemaal!

Sinds maandag loop ik stage bij de briljante Brazilianen!
Met de kinderen en de meeste ouders heb ik, deze week, al kennis gemaakt.
Op de IPABO in Alkmaar, waar ik in mijn laatste studiejaar zit, volg ik de opleiding tot leerkracht.
Het hele schooljaar zal ik in de groep aanwezig zijn. In het begin alleen op donderdag en vrijdag.
In de loop van het jaar zal ik mijn LIO (Leraar in Opleiding) ook in deze groep lopen.
Dan zal ik hele weken in de klas zijn en uiteindelijk zelf, tijdens mijn afstuderen, de klas gaan draaien.

Dit zal gebeuren vanaf februari 2012.


Ik hoop een leuke en gezellig tijd te hebben bij de Briljante Brazilianen!
Maar ik heb nu al gezien dat dit een super leuke klas is!!

Groetjes,
Juf Christa



Geen opmerkingen:

Een reactie posten