dinsdag 6 maart 2012

tafelgroepen

We hebben het maandag over tafelgroepen gehad, zo heeft iedereen een nieuw plekje gevonden behalve die het niet wilden die mochten op hun plek blijven. Iedereen heeft het naar zijn zin in het nieuwe tafelgroepje en de juf is een stuk liever en Julian zit weer in een tafelgroepje en vindt dat nu weer erg leuk.



We moesten als taal opdracht over onszelf opschrijven waar we goed in zijn en een ander kindje kunnen leren en wat we zelf nog beter willen leren. We hebben de tafels opgehangen op het bord toen we onszelf allemaal gepresenteerd hadden. Het was erg leuk.

Bas ik ben goed in uitleg en heel erg goed in werk.

Daan IK BEN HEEL GOED IN REKENEN EN IK KAN NIET ZO NETJES SCHRIJVEN EN IK KAN NIET ZO NETJES MIJN LAATJES OPRUIMEN

Geen opmerkingen:

Een reactie posten